Straż Graniczna Wyższa Szkoła Straży Granicznej Szkolenie pracowników Urzędu Miejskiego w Koszalinie z zakresu weryfikacji autentyczności dokumentów podróży - Aktualności

Nawigacja

Aktualności

Szkolenie pracowników Urzędu Miejskiego w Koszalinie z zakresu weryfikacji autentyczności dokumentów podróży

MONIKA RADOSZ
30.09.2024

Funkcjonariusze Zakładu Granicznego WSSG przeprowadzili szkolenie w Urzędzie Miejskim w Koszalinie z zakresu weryfikacji autentyczności dokumentów podróży.

Działanie dedykowane było pracownikom urzędu, którzy w codziennej pracy stykają się z dokumentami podróży i dokumentami tożsamości cudzoziemców z różnych państw świata. Jego celem było podniesienie świadomości urzędników w zakresie dokumentów podróży, poprzez przekazanie wiedzy praktycznej z budowy i zabezpieczeń dokumentów, a także zapoznanie ich z najczęstszymi symptomami fałszerstw.

Możliwość poznania różnorodności dokumentów podróży, ich zabezpieczeń oraz aktualnych trendów fałszerstw spotkała się z dużym zainteresowaniem odbiorców, którzy podkreślali potrzebę kontynuacji tego typu przedsięwzięć.  

do góry