DZIAŁ ŁĄCZNOŚCI i INFORMATYKI
Do podstawowych zadań należy:
- administrowanie systemami łączności przewodowej, radiowej i specjalnej oraz utrzymywanie systemów teleinformatycznych w stałej sprawności technicznej;
- instalowanie, konserwacja i naprawa eksploatowanego sprzętu łączności i informatyki;
- administrowanie i zarządzanie dostępem do zasobów teleinformatycznych;
- rozbudowa, eksploatacja i konserwacja sieci teleinformatycznej;
- zabezpieczenie obsługi nagłośnienia podczas uroczystości organizowanych przez Uczelnię;
- zapewnienie obsługi technicznej podczas ogólnouczelnianych przedsięwzięć, w tym narad, odpraw, uroczystości, konferencji, seminariów, promocji oficerskiej, zawodów sportowych oraz pozostałych wydarzeń realizowanych w Uczelni;
- serwis urządzeń audiowizualnych będących w dyspozycji Działu Łączności i Informatyki;
- utrzymanie, obsługa i konserwacja systemów monitoringu Uczelni;
- serwis i utrzymanie systemu kontroli dostępu na terenie Uczelni;
- serwis i utrzymanie systemu alarmowego Uczelni;
- opracowanie założeń projektowych na budowę, rozbudowę i modernizację systemów łączności i informatyki oraz opiniowanie dokumentacji projektowej w tym zakresie;
- planowanie dostaw sprzętu łączności i informatyki niezbędnego do eksploatacji, modernizacji i rozbudowy systemów;
- prowadzenie działalności finansowo-gospodarczej oraz materiałowej związanej z eksploatacją, konserwacją i naprawami urządzeń i systemów łączności i informatyki.
Kierownik Działu Łączności i Informatyki
Wyższej Szkoły Straży Granicznej
płk SG Klaudiusz Kaszubiak
tel. + 48 94 34 44 040