Szkolenie poświęcone było problematyce dotyczącej skutecznej budowy marki uczelni w świecie cyfrowym oraz promocji nauki w mediach społecznościowych.
Rolę nowoczesnych narzędzi, takich jak social media, podcasty i wideo, jako trendy funkcjonujące w komunikacji akademickiej, omówił popularyzator nauki i twórca cyfrowy dr inż. Konrad Skotnicki. Rzeczniczka Prasowa Ministra Nauki Natalia Żyto poprowadziła panel dotyczący algorytmów reagowania w sytuacjach kryzysowych na uczelniach, a praktycznych porad dotyczących budowania silnej, rozpoznawalnej marki uczelni poprzez działania online, udzielił dziennikarz Jarosław Kuźniar. Istotnym elementem szkolenia było wystapienie socjolog Natalii Osicy na temat sposobów i zasad dotyczących popularyzacji nauki.
Szkolenie rzeczników uczelni publicznych stanowiło okazję do międzyuczelnianej wymiany doświadczeń oraz poszukiwania nowych dróg efektywnej komunikacji akademickiej.
Zdjęcie: MNiSW